12 December 2013

Hello Goodbye



Hello! A little note to say goodbye after more than six months of silence ...
These four years with Mademoiselle Bagatelles, the brand, were absolutely great. I learned a lot, I met many great people, I saw what it was to have one’s own business and set up one’s fashion brand.
However, over time, I realized that I did not like the production part and the constant juggling between all aspects of the business. I did not have the time to dedicate myself to any task in depth. It was rather continuous surfing from one thing to another: exhausting! And I don’t like things done in halves. So I decided to stop the accessory and clothing line in spring 2013 and devote myself to new projects.
Finally, after a few months I realized that I missed the blogosphere after all, so here I am again, with a new space, and a more serene mind. Here is my new place of collection of inspirations and discoveries: http://mademoisellebagatelles.com/
There will be beautiful colours, flowers, decoration, fashion, sweet treats, and then probably a lot of other things too...
***
Voilà : un petit mot de bilan après plus de 6 mois de silence…
Ces 4 années avec mademoiselle bagatelles, la marque, ont été formidables. J’ai appris plein de choses, j’ai rencontré beaucoup de personnes géniales, j’ai vu ce que c’était d’avoir son propre business et de monter sa marque de mode.
Mais au fil du temps, je me suis rendue compte que je n’aimais pas la partie production et le jonglage constant entre tous les aspects du business. Je n’avais pas le temps de me consacrer à aucune tâche en profondeur. C’était plutôt du surfing en continu: épuisant! Et je n’aime pas faire les choses à moitié. J’ai donc décidé d’arrêter la ligne d’accessoires et de vêtements au printemps 2013 et de me consacrer à de nouveaux projets.
Enfin, après quelques mois j’ai réalisé que la blogosphère me manquait trop, et m’y revoilà donc, avec un nouvel espace, et un esprit plus serein. Voici mon nouveau lieu de recueil d’inspirations et de découvertes : http://mademoisellebagatelles.com/
Il y aura des couleurs, des fleurs, de la déco, de la mode, des gourmandises, et puis sûrement pas mal d’autres choses aussi…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...