1 August 2011

Pops of colour: white &teal


1.teal staircase at My Scandinavian Retreat via pinterest 2.teal peacock Fifi clutch 3. elopement pumps at BHLDN 4.teal bathroom via pinterest

Things have been a little quiet over here last week; I had family visiting for a few days and we spent our time touring London...
I did take the time, however, to finalise a new bag, the teal peacock Fifi clutch, now available in my Etsy shop. Teal has always been one of my favourite colours, so I was so excited when I came across this gorgeous peacock Liberty print in teal.
The giveaway is now closed, and I will announce the winner tomorrow (sorry, a bit late, but had to catch up with orders today).
***
Les choses ont été un peu calme par ici la semaine dernière, j'ai eu de la famille en visite pour quelques jours et nous avons passé notre temps à faire les touristes dans Londres...
J'ai quand meme eu le temps de finaliser un nouveau sac, la pochette Fifi en motif plume de paon vert canard, maintenant disponible dans ma boutique Etsy. Le vert canard a toujours été une de mes couleurs préférées, du coup je fus très excitée de tomber sur cet magnifique imprimé plumes de paon Liberty.
Le concours giveaway est maintenant fermé, et j'annoncerai le gagnant de demain (désolée, un peu en retard, mais j'avais beaucoup de rattrapage à faire aujourd'hui).


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...